Sunday, March 20, 2011

Kenapa ingin membebel?

Mudah jawapannya.

Kerana ianya hak aku. Hak kamu. Hak sesiapa.

Tapi manusia sering tidak sedar.

Bebel itu ada baiknya dan juga buruknya. Bebel ada berbentuk nasihat. Bebel juga ada berbentuk pesanan. Tapi yang ingin aku sampaikan, hanyalah yang baik-baik. Yang memberi manfaat kepada rakan-rakan. Kepada diriku.

Pada entri ini aku hanya ingin menjelaskan sebabnya aku wujudkan blog ini. Bukan kerana ingin nama. Bukan kerana sesiapa. Bukan kerana aku ingin membuktikan apa-apa. Aku hanya ingin luahkan apa yang yang terpendam dalam hati. Perasaan pelik yang hadir terhadap perkara yang berlaku disekelilingku. Aku ingin tunjuk kepada anda semua. Apa yang bermain di benak fikiranku di tika saat itu. 

Oh lupa. Tolong 'follow' blog ini?


Terima Kasih.

No comments: