Friday, April 8, 2011

BLOG SAYA NAK POPULAR MACAM IZYAN MASRI

Ingin menyertai? Tekan sini.

Syarat-syaratnya:

sila letak header saya ni. Tick!
tajuk: BLOG SAYA NAK POPULAR MACAM BLOG ................... ( sila isi tempat kosong ni dengan blog pilihan korang ) Tick! Blog Izyan Masri!
jawab soalan2 yang sangat mudah ni.. Okay.

a) Bilangan follower korang sekarang?
118

b) kenapa korang pilih blog tu? apa yang best tentang blog dia? dia dah follow blog korang?
Sebab blog itu mempunyai gaya penulisan yang membuat saya amat tertarik untuk membacanya. (Saya tidak pasti jika ayat ini ditulis dengan betul) Yang best tentang blog dia adalah cara dia menulis kerana beliau mampu menarik perhatian pembacanya. (At least saya la) Oh, sudah! :). Thanks Izyan Masri.

c) bagi korang mana yang penting, follower atau pembaca setia?
Semestinya pembaca setia. Kerana dengan adanya pembaca setia, mereka mampu memberikan pendapat dalam apa yang telah saya tulis.

d) apa yang best tentang blog korang? time ni la nak promote..huhuhu
Blog saya merupakan satu medium yang membantu saya menunjukkan segala yang saya rasa patut disuarakan. Ada kalanya saya mengarang perjalanan hidup. Tetapi yang pasti, saya suka bercerita tentang pelbagai perkara dan di dalamnya, dan terselit pedoman untuk semua.


e) impian korang dalam dunia blog ni?
Semestinya menjadi seorang yang dapat menyentuh hidup insan-insan yang berjalan di atas bumi. Saya ingin menjadi seseorang lelaki yang mampu mempengaruhi mereka ke arah yang lebih baik. Saya ingin menjadi seorang blogger yang mampu mengubah hidup orang lain dengan membuat mereka sedar akan segala khilaf yang dilakukan oleh manusia pada zaman ini.

4 comments:

Izyan Masri said...

TERHARUNYA.THANKS YE (': BANYAK LAGI BLOG HEBAT SEBENARNYA.TAPI NAK TERHARU JUGAK (':

Arif Azmi said...

HAHA.. :D.. Ala.. banyak blog hebat tapi kalau tak berkenan di hati tak minat jugak kan? :).. Keep up the good work!! I really like ur blog.. ^^,

Nour Akmal said...

thanks join..

link awk ni dh disenaraikan dalam entry baru sy..jom lihat..=)

Arif Azmi said...

Yeay!! ^^,.. Thanks..