Tuesday, April 19, 2011

Lagu Dihatiku 19/4/11

Post ini aku saja nak ceritakan lagu-lagu yang aku sering mainkan dalam iPodku. Walaupun berpuluh gigabyte lagu yang aku miliki, namun pasti ada yang menjadi kegemaran pada satu-satu masa bukan? ^^,

Lagipun, ramai bertanyakan aku, apakah lagu yang terbaru? Lagu apa yang "best"? Aku rasa post ini mampu membantu anda. :). Aku memilih lagu tak semestinya mengikut carta. Aku mengikut hati. (Dah bermula sesi jiwang-jiwang) Aku mendengar lagu yang mempunyai maksud. Dalam senarai lagu ini, anda akan lihat apa yang aku cuba maksudkan. Aku juga perlu tegaskan, mungkin ada yang anda sudah tahu, mungkin tidak. Mungkin baru, mungkin sudah lapuk. Manalah aku tahu, Kebanyakan lagu yang rakan-rakanku dengar adalah lagu-lagu yang sudah lama aku miliki. Tetapi sudahlah dengan kata-kataku. Inilah senarainya. :)

5. Katy Perry - E.T. (feat. Kanye West)


4. Rihanna - Who's That Chick


3. Sam Tsui - Jar of Hearts (Cover)


2. Glee - Get It Right

1. Chipmunk - Champion (feat. Chris Brown)

4 comments:

Nia Ilemor said...

I am sooo into those Glee songs! Haha.

Arif Azmi said...

HAHA.. Yeah.. I love 'em too.. ^^,

Cik Cempaka said...

time-time ujan nie...mmg layan lah semua lgu-lagu tu

Arif Azmi said...

HAHA.. wajib2.. ^^,