Tuesday, April 26, 2011

Masa Review Blog!

Baik. Kita mulakan. :). Aku ditempatkan didalam kumpulan 7. Ini adalah susulan segmen review dalam review bersama Pembawa Wacana. Aku dikehendaki mereview blog lain didalam kumpulan aku.

KUMPULAN 7



Kali pertama ku jejakkan mataku ke blognya. Aku berasa sangat selesa. Mengapa?
Satu, kerana warnanya cerah dan mudah dibaca.
Dua, kerana tiada lagu yang bermain.
Tiga, kerana senyumannya yang manis. :P. HAHA.
Okay, selain tu aku rasa masalahnya sebab dia hanya mempunyai satu post di blognya. Maksudku, susah untukku membaca post-post sebelum ini. Dinasihatkan archive diletakkan di atas agar memudahkan pembaca browse post yang lama-lama.



Bila aku membuka blognya, aku tertarik dengan headernya yang bersinar-sinar. Aku tidak pandai membuat gambar dalam bentuk gif. Cuma aku sedikit hairan mengapa tuan blog tidak centrekan headernya. Warna blog ini gelap sedikit tetapi tidak mengapa kerana warna tulisannya dipilih dengan berhati-hati agar mudah dibaca. Aku mencari butang follownya dan menjumpainya di bawah. Dinasihatkan diletakkan diatas agar senang blogger lain untuk menjadi follower. Selain itu aku rasa blognya mempunyai cerita-cerita yang menarik perhatian. :)



Blog ini berbentuk jenaka. Kelakar juga aku membacanya. Tuan blog ini juga menyelitkan cerita sensasi atau berita yang mempunyai isi penting di dalamnya. Header blognya simple. Warna yang dipilihnya amatlah sesuai untuk dibaca kerana tidak menyukarkan. Gambar pemilik blog ini menunjukkan dirinya tegap. Agaknya dia bijak mengurut orang. Kerana menggunakan nama tukang urut traditional. :). Siapa mahu diurut pergilah bertanya dengannya.


Aku rasa itu saja. Terima kasih.


11 comments:

mcm ni lah said...

tengkiu

Arif Azmi said...

no prob.. ^^,

fazRina said...

haha...tq ye arif..tuk pengetahuan awk,sy letak butang follower di bawah supaya org scroll sampai bawah carik butang follower 2 hehe...baru la org tgk blog kita sampai bwh...hehe

KatekateKite said...

wah! terimakasih! nanti kite review kamu punyer pulak yer!

ok dah ubah! =D

Pembawa_Wacana said...

amacam rasenyer nak mereview orang..he he

Arif Azmi said...

Fazrina: no prob.. ^^,.. ouhh.. patutlah bawaaahh sangat.. XD..

Arif Azmi said...

Katekatekite: No problem! Okay! Tak sabar ni.. Hik3.. ^^,

Arif Azmi said...

Pembawa Wacana: Fuhh.. Susah jugak.. -.-"..

Nurul Alyaa said...

singgah sini dari group 11..

jemput ke blog saya..

http://nurulcomeygurl93.blogspot.com/2011/04/segmen-review-dalam-review-review-4.html

Arif Azmi said...

okay.. :)

KatekateKite said...

okeh! siap!

jom baca! hehehee

sorry lambat! =p