Wednesday, April 20, 2011

Meng-edit gambar

Aku sememangnya tidak pandai mengedit gambar. -.-". Lihat headerku. HAHA.

Hodoh bukan? Tapi tak mengapa. Ini blog aku, jadi aku berikan ini kepadamu.

:P

Aku tahu. Aku sememangnya noob dalam hal-hal sebegini. Tetapi aku selalu tertanya-tanya. Takkanlah kesemua anda meng-edit gambar menggunakan Photoshop?

Kalau ya. Original ke?

Okay. Pusing kepada apa aku ingin sampaikan. :). Aku sememangnya berminat dalam bidang bergambar. Tetapi kemalasan itu penyakitku. XD. Lagipun, aku lebih gemar meng-edit gambarku.

Mesti ada diantara kamu yang berkata, "Jadi? Editlah! Ada aku kesah?".

Wo. Wo. Wo. Chill bro. Chill. Aku memang ingin tetapi, aku jarang mempunyai gambar diriku sendiri. LOL. Yalah. Kalau aku kacak takpe jugak kan? HAHA. Tapi aku tetap bersyukur dengan kurniaan yang Maha Esa. ^^,. Just aku selalu dapat gambar aku je. Mesti aku reject. Jarang aku letak gambar aku kat Facebook. Aku letak pun kalau aku berkenan kat gambar tu. Hakikatnya, aku sememangnya pemilih. :P

Jadi, aku ingin tanya ini. Adakah aku sahaja yang mempunyai masalah ini? Atau korang pon sama?

P/S: Ni gambar aku edit tadi. HAHA. Oke tak?



12 comments:

Aqila Safuan said...

cantik2!! suka :)

Arif Azmi said...

ye eh? Trimas2!! ^^,

Izyan Masri said...

MACAM PAHLAWAN REAL JE GAMBAR T.WUWUWU.SEMANGAT NI.GOOD ! XD

Arif Azmi said...

HAHA.. Thanks! ^^,.. Teringin jd pahlawan sekejap.. LOL

riffzam said...

hua!!!!!!!!!!!cantik.nampak macam real!hehe.patutlah jarang ada entri baru.sebab kau tgh tekun dan sibuk buat ni eh?hehe.

cantik!kreatif. :)

Biey said...

Terjah dari belog Abg Ben..

Hot Entry !!
Realiti Kehidupan : Pasangan Suami Isteri VS Pasangan Zina !! ..

Arif Azmi said...

Ariff: :D.. Mcm real eh? HAHA.. Thanks.. ^^,..

Arif Azmi said...

Biey: Terima kasih sbb terjah.. :)

NUMASARA HANA said...

having the same problem... :)

Arif Azmi said...

^^, We have something alike..

Tuan Putri said...

hahahah terbaekkkk!! heheh

Arif Azmi said...

HAHA.. Thanks!! :D