Saturday, April 23, 2011

Perempuan kini lebih suka menipu

Saja nak bagi panas kaum hawa ni. ^^,. Aku pernah dengar kawan-kawan aku cerita. Tapi selama ni aku gelak je.

Cerita dia macamni. Berdasarkan kajian yang telah dibuat oleh sebuah University terkemuka, lelaki telah didapati lebih gemar menipu berbanding wanita. Ini kerana dalam kajian itu, mereka ditanya jika mereka selalu menipu. Didapati lebih banyak lelaki mengaku. HAHA. Jadi? Kenapa perempuan aku cakap suka tipu lagi? Sebab diorang tipu masa ditanya. :P

Dah. Dah. Itu lawak tak menjadi hari ni. Tetapi nak tau cerita betul. Baca bawah ni.



LONDON: Satu kaji selidik mendedahkan bahawa perempuan kini lebih suka berbohong daripada lelaki.
Seorang daripada lima peserta kaji selidik berkata, dia pasti akan menjalin hubungan dengan lelaki lain jika jatuh cinta dengannya.


Secara perbandingan hanya sembilan peratus yakin mereka akan berlaku curang terhadap pasangan masing-masing.


Kaji selidik yang dilakukan ke atas 3,000 orang itu buat kali pertama mendedahkan perempuan bukan kekasih yang setia. Kaji selidik itu juga mendapati perempuan berusia 35 hingga 40 yang lebih banyak menipu. Kebanyakan mereka tidak mempunyai anak dan akan berlaku curang semata-mata untuk hamil.


Bagaimanapun, hanya 15 peratus lelaki akan memaafkan isteri ataupun teman wanita yang menipu berbanding dengan 12 peratus saja wanita yang akan menerima kembali pasangan yang curang. Hampir suku daripada perempuan bujang berkata, mereka akan menimbangkan untuk menjalin hubungan dengan lelaki yang berkahwin atau sudah mempunyai hubungan istimewa. - Agensi

Source: MyMetro

14 comments:

nUr _ atiQah said...

haha...
ade jgak ek kajian mcm nie..
mgkin jgak kot..
perempuan x berani nak mengaku..
(x termasuk aku..haha)

Arif Azmi said...

nur atiqah:HAHA ada je.. ^^,.. Wah.. macamtu pulak.. XD..

Izyan Masri said...

WAHWAHWAH.NI KITE KENE CARI ORG YANG BUAT KAJIAN NI.HAHA.LAKI POLIGAMI LAGI BANYAK NIPU KOT.

cik riffa :) said...

tepuk dada tanya selera ;)

Arif Azmi said...

Yan: HAHA.. Pancung jea.. XD.. Well.. Pendapat masing2.. Kan da cakap... Saja nak bg hot kaum hawa.. :P

Arif Azmi said...

cik riffa: Ayat selamat! ^^,.. Bagus2..

~nsar~ said...

panas telinga oden ni haih.. haha.. nak sokong komen cik rifa...

Arif Azmi said...

nsar: HAHA.. panas2.. ^^,.. perghh.. riffa2.. hebad ah.. XD

Fizz Zoule said...

tak dapat dinafikan,tapi kadang diorang tipu untuk kebaikan..certain je tau..tak semua..hahaha.. neway nice entry though!!=)

Arif Azmi said...

hafizul: Kan? ^^,.. HAHA.. tipu untuk kebaikan.. betul2.. :D.. Thanks.. ^^,

Aqila Safuan said...

HEKHEKHEKHEK.

baiklah, saya tipu saya tak cantik. wakakakaka.:D

Arif Azmi said...

Aqila: HAHA.. wah.. tak terpikir camtu lak.. ^^,

cik rama-rama said...

arif>>tu survey kt london...kt mesia pmpuan bek2 kot..
oke sy tpu..hahahaha..

Arif Azmi said...

cik rama-rama: HAHA.. Mungkin2.. ^^,..