Wednesday, April 6, 2011

Sudah 100 Lebih Followers

Alhamdulillah. Syukur.

Aku sudah berjaya mengumpul 100 pengikut di blog aku ini. Memang. Bukan prestasi yang mengagumkan. Tetapi memandangkan ia mampu melepasi blog aku yang Bahasa Inggeris, aku anggap ianya satu kejayaan. Blog ini kini telah berusia lebih kurang 17 hari. Bagiku ini adalah tanda baik. Kerana blog aku yang lagi satu sudah bertahun-tahun umurnya namun tidaklah sampai ke tahap followers seramai ini. (Aku sedar tidaklah ramai manapun).

Tetapi aku ingin mengucapkan terima kasih kepada yang sudi mengikut blog ini. Harapan aku adalah jumlah pengikut akan semakin ramai. (Jangan kurang sudah)


2 comments:

Pycah Abd Rahim said...

taniah ! :) 100 followers dalam masa 17 hari ? that's great !

Arif Azmi said...

Hehe.. :D.. Thanks.. ^^,..