Friday, April 15, 2011

Tu lah, sekolah dulu tanak amik english education

Arghhh.. Aku sudah gila! HAHA. Bukan gila sakit jiwa. Tetapi gila 'tag' page di laman sosial Facebook. Tidak faham? Baiklah, lihat dibawah.


Nak tahu berapa banyak page sebenarnya di'like' oleh aku?


Saya mengaku. Saya gedik ya? :P. Ini di Facebook. Di blog lain.

Baik, seronokkah melakukan ini? Cubalah. Mungkin anda akan terikut. HAHA. Aku pun baru sahaja mula  mengaplikasikan cara menulis komen dengan gaya ini sejak dari semalam. Itupun kerana ada rakan-rakanku yang rajin bebenor meng'like' beratusan pages semata-mata untuk melakukan perkara ini. Tetapi kepuasannya tak terhingga. Percayalah. XD.

Sebenarnya aku tiada idea malam ini. Cuma aku rasa ingin menulis juga. HAHA. Maaf ye? Tiada pengajaran yang bermanfaat dalam post ini.

10 comments:

Izyan Masri said...

HAHA.MAKIN BANYAK PERKATAAN MACAM NI DALAM FB XD

Arif Azmi said...

Tula.. ^^,.. Lagi banyak.. Lagi best!!

phee ungu said...

gile kentang ! tahniah .. :) esok like tigaratuslimapuluhenam page ea ?? :P

Aqila Safuan said...

hahahaha. sukaaa!kelakar.

Arif Azmi said...

phee ungu: Thanks.. AHHA.. XD.. Worait..

Arif Azmi said...

Aqila: :D.. kan3?

farah syahidah said...

mmg boleh arep!

Arif Azmi said...

HAHA.. ^^, Bole2!!

..:noor badriah:.. said...

gila bnyak perkatan mcm nih kat fb..haha..ntah papa kan..tp lawak jgak kdg2 2.. =)

Arif Azmi said...

HAHA.. tula.. ^^,.. Tp best la..