Saturday, May 28, 2011

Curang dengan Blogger.

Entri ini pendek je. Nak cakap kesetiaanku dengan blogger teruji apabila aku terjumpa tumblr.

Sebenarnya sudah lama aku mempunyai tumblr. Baru-baru ini sahaja aku mula menjadi rajin menggunakannya. :).

Ternyata tumblr mempunyai interface yang lebih mudah untuk mewujudkan post dan membaca post orang lain. Lain dari blogger yang mempunyai terlalu banyak options.

Bukan aku langsung tidak menggunakan blogger lagi. Aku masih guna. Namun di sini aku luahkan yang panjang-panjang. Di sana aku menggunakan kreativiti untuk menghasilkan gambar atau kuota. Jika susah, aku juga boleh reblog post orang lain dengan hanya menekan butang reblog sahaja. Di blogger ada? Takda.

Contoh korang tanya? Tumblr bagaimana sebenarnya? Lihat imej-imej dari tumblr aku. Ini semua aku hasilkan sendiri tahu.




Ini link tumblr aku. http://simplerambles.tumblr.com/ Jika korang ada tumblr silalah follow. :)

10 comments:

cik rama-rama said...

best ker tumblr ni??hihi...ape klbhnnyer lagi??kehekeh

Arif Azmi said...

@cik rama-rama: Tumblr ni best la jugak.. :).. Kelebihannya yang lain termasuk boleh post benda dengan cepat dan profile yang akan nampak lawa sangat. :D. Lagipun takde limit nak follow di tumblr. Lain la kalau blogger kan? Hehe..

emeera asnary said...

baru hidup nga tumblr nyh.. haha x)

Arif Azmi said...

@emeera asnary: HAHA.. best kan? :D

MerLe said...

1st time dgr..adakah sy dah ketinggalan..huhu

Arif Azmi said...

@MerLe: Yeke? Rasanya la.. Hehehe.. Try la.. ^^,

Izyan Masri said...

YAN ADA TUMBLR TAPI TAK RETI GUNA.HAHA.KESIAN KAN :D

Arif Azmi said...

@Yan: HAHA.. dulu camtu gak.. lama-lama nampak apa yang best tentang tumblr.. tahu la sikit2 lepas tu.. :)

Cik Cempaka said...

dah try..hehe, dah follow kamu

Arif Azmi said...

@Cik Cempaka: Haah.. Dah follow balik.. ^^,