Tuesday, May 3, 2011

Facebook Page!

Entri ini aku cuma ingin memberitahu pembacaku tentang kewujudan page Facebook untuk blog aku yang tak seberapa ini.


Sebenarnya aku ada letak kotak like dibawah kotak followers aku. Sengaja aku mahu promote di sini dahulu. :P.

Kepada yang belum tahu bagaimana untuk membuat Facebook Page. Biar aku membantu.

Langkah 1.
Buka link dibawah!

Langkah 2.
Tekan create page di atas sebelah kanan.

Langkah 3.
Tekan brand or product. Pilih website. Isi nama pilihan untuk Page blog anda.

Langkah 4.
Edit settings.

Langkah 5. (Like box)
Buka link dibawah!
Isikan URL Facebook Page anda. Tekan get code. Copy iframe. Kemudian letak di blog anda melalui gadgets html.
Itu sahaja. :)



Since duit aku macam tu. Boleh Tolong tekan link ini?  Sebab aku nak iPad 2. T.T. Kalau korang nak menang iPad 2. Blackberry or iPod Touch. Join la! ^^,

4 comments:

Izyan Masri said...

YEAY.DAH BERJAYA LIKE PAGE TU XD

Arif Azmi said...

Izyan: Thanks sebab like!! ^^,

syzwnsrwk said...

tak lama lagi femes la tu =D

Arif Azmi said...

syzwnsrwk: InsyaAllah.. :).. Thanks..