Sunday, May 1, 2011

IZYAN MASRI FIRST RANDOM GIVEAWAY


HAH. Kalau korang nak tau. Inilah salah satu blog yang aku minat baca. :P. Tak percaya? Tengok sini. Well, sebenarnya memang banyak aku boleh cerita. Tapi kalau aku cerita, nanti korang baca blog dia tak feel. HAHA. Boleh macamtu? Takpe-takpe. Silakan ke blog saudari Izyan Masri ye?

Apa? Dah baca post aku tentang aku minat baca blog Izyan Masri? Okay fine. Aku buat post tu sebab ada segmen. Tapi apa aku cakap betul tau! Best blog dia! Nak tengok? Tekan sini! Eyh. Tu kalau nak join random giveaway ni. Apa-apa jelah. :P

Janji korang tahu blog Izyan Masri ni best!

Tag 2 Orang!



2 comments:

Izyan Masri said...

BOLEH DAPAT MARKAH LEBIH NI.KIHKIH.FUUH2.TIUP SINI BIAR MENANG.AMINN.THANKS JOIN YE ;D

Arif Azmi said...

HAHA! Yeah!! Markah lebih!! ^^,.. No hal la..