Tuesday, May 10, 2011

Panas!

Entri ini entri merungut. Kalau tak suka saya merungut jangan baca. :P

Sekarang korang tahu kan? Panas kat luar tu. Kenapa eh? -.-". Search kat internet jumpa la news pasal ni tapi semua kat Indonesia. Blabla. Awan kena sejat. Blablabla.

Panas ouh. T.T. Mata pon pedih menghadap laptop. HAHA.

Masa ni la kita mula pening kepala, ada ulser mulut, dan macam-macam yang membuat kita kurang bersabar. Jadi? Nak buat camne?

Jom layan gambar cam kat bawah ni la. :P



10 comments:

Aqila Safuan said...

boleh juga dipanggil sebagai global warming .


mmg msia panas gila sekrg. terik dan pedih bkn main

Arif Azmi said...

T.T.. Kejamnye global warming..

Sakit mata ouhh.. Betul2.. Pedih!

cik rama-rama said...

panas tu mcm tak sangat sebab tgk matahari tak dek lar terik..(kt n9 lar)tapi BERBAHANG gilerrr...sampai tido malam pun berpeluh2...tapi x dek mimpi ngeri pun...kehkeh...

Arif Azmi said...

Ye eh? Kat KL panasss... Arrghhhh... Jap.. Tido malam berpeluh? O.o.. Seb bek ada air cond kat bilik.. Kalau tak mesti dah tak tido.. T.T

maIra said...

shah alam pun pnas..djgka smgu lgi pun btrusan kn..tapi balik je phg ,lega skit..da kurg da..alhmdulilah

Arif Azmi said...

Fuhh.. Pahang tak terok eh? Nak balik Kuantan la cmni.. -.-"

Cik Cempaka said...

kat mana-mana pun panas..

panas pun nikmat jugak..

Arif Azmi said...

Huyeah! mana-mana panas..

Panas tu nikmat.. Terutamanya kat orang putih yg duduk tempat sejuk je slalu.. XD

zuwaidah said...

mana2 pun panas....kena minum air yang secukupnya kalau tak mo kena ulser mulut. perit tuuuu kalau dah kena. kurangkan aktiviti di luar panas terik.

Arif Azmi said...

Zuwaidah: Huhu.. tgh cuba ni.. T.T.. Ulser? Dah kena. Uwaaa.. T.T.. Haah.. Thanks for the advise.. :)