Thursday, May 19, 2011

Segmen Review: CoCeT cOcEt SLumbERz


Ini blog ketiga puluh tujuh di-review!

Blog ini dimiliki Slumberznanie.

Fuh. Bila korang bukak blog ni, korang akan nampak header besar pemilik blog ni. ^^,. Kata-kata hikmah yang diutarakan oleh blog ini sangat bermakna.

Okay, kita teruskan dengan berbincang tentang background. Background blog ini agak simple dan saya rasa tidak beberapa berkait sangat dengan blog ini, cuma ianya seperti hiasan bukan? :). Saya cadangkan anda menggunakan background yang lebih funky dan seronok. Kerana, dan ini hanyalah pendapat saya, blog anda kelihatan ceria tetapi background anda kelihatan muram. Cadangan saja tau? :)

Dari segi widgets pula, saya akan kata bahawa saya tidak lihat widget followers pada asalnya. Tetapi anda menggabungkannya dengan shoutbox. Bijak! :). Cuma archive jela takde. Saya cadangkan anda mewujudkannya agar pembaca senang membaca post lama.

Ruangan komen? Menggunakan pop-out dan comment moderation. Bagus. :)

Itu saja rasanya. Jom terjah blog CoCeT cOcEt SLumbERz.

No comments: