Friday, May 20, 2011

Segmen Review: ..iamMONOTOUS..


Ini blog ketiga puluh sembilan di-review!

Blog ini dimiliki kawan saya di uitm. Namanya Syafiq Aizat.

Baik, kita teruskan dengan review.

Saya akan bercakap tentang headernya. Wah. Gambar family? :). Header okay la. Tapi kenapa di bahagian kanan dan kiri kosong? Sengaja ya? Ianya kelihatan agak pelik bagi saya. Pendapat jela.

Background anda putih. Kosong. Dan suci, ^^,.. Personaliti anda? Menarik. Cuma kelihatan kosong. Seperti ada sesuatu yang masih lagi tidak mencukupi. Sekali lagi ini pendapat saya sahaja. Sekiranya anda tidak setuju, minta maaf ye?

Widgets pula. Saya rasa anda bukan blogger yang mencari pengikut. Kerana anda seperti mahu menulis untuk suka-suka. :). Saya hormat anda kerana itu. Kerana widget followers ke bawah. Dan bukan di atas.  Archive anda kelihatan di atas. Shoutbox pun ada. Lagu pula autoplay. Saya enggan komen lagi. ;P

Ruangan komen? Anda disable? Ada sebab kan? :). Tak mengapa. Pilihan anda pasti ada sebab munasabah.

Itu saja. Jom terjah blog iamMONOTOUS!


4 comments:

Syafiq Aizat said...

trimasX55!!
Really2 appreciate it!!!
Laike2!!

Arif Azmi said...

Syafiq Aizat: No prob bro.. ;)

Izyan Masri said...

WAHHH.REVIEW LAGI.RAJIN2 :D

Arif Azmi said...

@Izyan Masri: Thanks.. :D..