Sunday, May 29, 2011

Segmen Review: La Tahzan .. :)

Ini blog kelima puluh lapan di-review!

Blog ini dimiliki oleh Mira. :D. Kawan saya di Sekolah Menengah dulu. :'). Tapi dia pindah sekolah semasa masuk form 5. Tak tahulah kenapa emo tetiba. Mungkin sebab teringat kat dia or sebab tengah dengar lagu Utada Hikaru - First Love. XD. Tapi aku rasa dia antara kawan aku yang aku paling seronok berkawan dengan. :). Dah. Dah. Nanti nangis susah lak. HAHA. Teruskan dengan review.


Eh? Apa ni? Haa. Bila buka blog ini. Yang pertama keluar adalah ini. Mira. Saya sarankan anda buang energy saving tu. Itulah sebab mengapa anda mendapat warning begini. :). Okay?

Baik. Teruskan lagi. Tentang header. Hmmm. Kelihatan pecah dengan adanya background berwarna hitam. Dalam kata lain, nampak tak ngam. HAHA. Bukan nak kutuk. Ini hanya pemerhatian saja. Kalau tak boleh terima takpelah. Tak perlu terima. :)

Tema. Gelap. Wah. Tema ini agak okay. Cuma kelihatan agak kosong sedikit di bahagian tepi. Mungkin sebab saiz post anda kecil. Saya sarankan anda memperbesarkan sedikit kawasan post dan sidebar. :)

Dari segi widget. Saya rasa bagus. Tiada masalah. Yang penting semuanya diletakkan di bahagian atas. ^^,. Followers, archive dan chatbox.

Ruangan komen? Pop-out. Bagus. Cuma saya cadangkan anda menggunakan comment moderation agar anda dapat mengetahui jika terdapat comment tebaru di blog anda.

Itu saja. Jom terjah blog La Tahzan .. :)

No comments: