Sunday, May 8, 2011

Segmen Review: Lanun Jalanan

Segmen Review Blog Bebelan Saja masih lagi dibuka. Ingin menyertai? Tekan sini.




Ini blog kelapan di-review!

Okay, awal-awal masuk blog ini, ada warning content. Aku macam errr... HAHA. Ada ke? Tengok macam content takde la 18SX ke, 18+ ke. Kalau ada, mungkin terlepas pandang kot. :P.

Bergerak kepada header. Oppsss. Takde header? Ini dari template kan? Okay la jugak. Tapi kalau boleh, try la buat sendiri. Bagi nampak kreativiti la katakan. :), Ini bukan paksaan ya? Ini cadangan. Lagi satu, apa maksud ce m'intinn, mo Shúile dúnta? Maaf ye? Just tak faham. Mungkin ada cerita disebalik nama tu. Saya tak tahu sangat. ^^,

Okay. Tapi masa saya nak bukak, loading macam lambat je. Mungkin connection saya, tapi tadi slow la jugak. Lepas seminit ada lagu keluar. Lambat la jugak kan?

Ke bahagian pendapat. :). Jangan marah okay? Ini semua pendapat je. Nombor satu, tentang lagu. Saya respect pemilihan lagu, tetapi kadang-kadang ada blogger lain yang tak nak dengar lagu, seperti yang selalu saya cakap sebelum ni, lagu ni boleh, tapi maybe kita perlu pastikan lagu itu boleh pause. Autoplay pun saya kurang galakkan. Boleh kalau nak buat macam sekarang. Itu pilihan anda. Tetapi ini pendapat jela. :).

Rasanya macam tu la. Rasa macam banyak komen dari puji kan? Sorry. Tapi banyak lagi kita boleh perbaiki. Blog saya pun bukan cantik mana pun.

Tapi yang pasti. Anda rajin update blog. Saya respect itu.

Mari kita ramai-ramai terjah blog Lanun Jalanan! ^^,

Nak join Segmen Review Blog Bebelan Saja? Tekan SINI.

2 comments:

L.a.n.u.n j.A.L.a.n.a.n said...

thanks 4 da review...
i will take ur advice/opinion..
thanks a lots ^_^
keep in touch..

Arif Azmi said...

No problem! ^^,..
I sure will!!