Thursday, May 19, 2011

Segmen Review: mya arissa


Ini blog ketiga puluh enam di-review!

Blog ini dimiliki mya arissa. ^^,.

Kalau korang pergi blog mya ni. Korang akan perasan comel tau! Sangat! Sebab ada cartoon-cartoon ni yang menjadi tema blog ini. :). 

Kalau tengok header pun dah rasa ceria kan? :D. Kartun tu pun comel. Background warna biru putih. Fuh. Tabik kat mya sebab boleh buat bagi post senang dibaca walaupun background jenis transparent di post. Bukan selalu boleh buat. :). Font pun jenis yang menarik!

Cuma satu, kerana blog anda jenis load gambar bila di-scroll, saya mendapati bahawa ini terjadi di bahagian atas kanan anda apabila saya scroll bawah dan scroll di atas balik.


Hilang gambar-gambar kan?

Okay, ke widget pula. Followers, check. Shoutbox check. Archive check. You're good to go! ^^,. Cuma mula-mula tadi tak perasan ada archive. Eh. Bukan archive, recent posts. Silap. Saya akan cadangkan archive, tapi font blog anda besar jadi saya rasakan susah.

Ruangan komen anda? Bukan jenis pop-out. Satu kekurangan di situ. Kerana pop-out menyenangkan pembaca. Lepas tu ada word verification pulak. :P. Saya tak galakkan. Lebih baik guna word verification sahaja. :)

Itu saja. Jom terjah blog mya arissa!

2 comments:

mya arissa said...

thanks..err if i have time i ubah ye...tocey2...=)

Arif Azmi said...

no problem.. :)