Wednesday, May 18, 2011

Segmen Review: ♥ sarangHae ♥





Ini blog ketiga puluh tiga di-review!

Blog ini dimiliki SyahRidzeah. :D

Masa buka blog ni nampak header yang begitu menarik. Walaupun simple, tetap menarik hati. ^^.. Tema blog ini pink-pink gitu. Bubble-bubble di background. Semuanya pink. Cuma post sahaja ber-background putih. Saya rasakan ini pilihan yang bijak.

Teruskan ke widget. :). Followers dan shoutbox ada. Itu sudah memadai. Cuma tiada archive. Saya cadangkan anda mewujudkan archive. Semasa mengunjung blog anda, widget followers hilang. :/.

Penggunaan pop-out bagi saya sangat menyenangkan pembaca. Comment moderation juga satu perkara yang saya rasa patut diamalkan oleh semua bloggers. :)

Sebenarnya saya tak tahu nak comment apa lagi, cuma saya cadangkan widget followers dan shoutbox di ataskan sedikit. Lagi satu, mengapa tiada tarikh untuk post anda? Mesti ada sebab kan? :P

2 comments:

Syah_Ridzeah said...

wahh.. bestnyaa.. dah di review laa.. hee.. terima kasih.. ;D

p/s: xda tarikh ?? hee.. act, mmg ada sbb.. =p hekhek..

Arif Azmi said...

HAHA.. takde hal la.. :).. Owh.. HAHA.. baiklah.. :P