Monday, May 16, 2011

Segmen Review: triOsepOsen.blogspot.com

Segmen Review Blog Bebelan Saja masih lagi dibuka. Ingin menyertai? Tekan sini.



Ini blog ketiga puluh satu di-review!

Blog ini dimiliki ahmad.

Baik. Blog ini seperti dua blog yang sebelum ini tidak mempunyai header. Saya sarankan anda menggunakan header agar blog anda kelihatan lebih menonjol. :). Bukan paksaan ye? Cuma ini dari pemerhatian. Jarang saya lihat blog yang berjaya tidak mempunyai header. Kerana header ini ibarat name tag. Orang mengenali nama anda melaluinya.

Template anda juga tidak diberikan nafas yang baru. Maksud saya ianya kelihatan masih seperti 'stock'. cuma bahagian atas boleh dilihat kelainannya. Apa kata anda cuba bermain dengan graphics sedikit? Untuk mencantikkan lagi blog anda?

Berkaitan widgets. Followers dan shoutbox dapat dilihat. Namun saya tidak nampak akan kewujudan archive. Archive penting bagi membaca post-post lama anda. Cadangan saya, wujudkan archive. Okay?

Ruangan komen? Bukan jenis pop-out. Menyukarkan orang memberi comment. Saya cadangkan pop-out. Word verification pon wujud. Saya tidak menggalakkan word verification. Gunakan comment moderation. Word verification menyukarkan proses memberi komen. :). Semua ini cadangan saja okay?

Itu saja. Mari kita terjah blog triOsepOsen.blogspot.com!


Nak join Segmen Review Blog Bebelan Saja? Tekan SINI.

3 comments:

ahmad said...

Terima kasih atas pandangan anda nanti saya cuba cari kaedah pemasanganya....ikut yang terbaik dan mudah je..thank

Arif Azmi said...

no problem.. :).. okay..

Izyan Masri said...

RAJINNYA JOIN.KENA TIRU SEMANGAT AREPP NI :D