Wednesday, June 1, 2011

Segmen Review: Pak Cek Biola


Ini blog keenam puluh tiga di-review!

Blog ini dimiliki oleh Rozuan Ismail. :D

Hmmm. Sejujurnya. Saya sangat segan bila bab mereview blog yang mempunyai lebih 1,000 followers. Bukan apa. Segan. HAHA. Yela. Blog saya baru 300 kan. Bila review blog yang banyak follower. Rasa macam lain je. Tapi takpe. Saya cuba sedaya upaya ye? :)

Kita mulakan dengan header. Wah. Hensemnya pemilik blog ini! ^^,. Saya rasakan dia mempunyai tarian kepada biola. Hehe. Cantik kan?  Header anda menarik! Tahniah! Mustahil saya lupakan header ini dalam masa terdekat.

Tema blog pula. Kelihatan background bertemakan warna kuning, merah, dan brown. Berdaun seperti tumbuhan di kanada. Simple tapi cukup memberi effect kepada pengunjung, kerana terlihat kelainannya. Tapi jika tiada signifikannya dalam background itu, saya cadangkan anda pilih yang lebih bermakna pada diri anda.

Widgets pula. Followers di atas. Begitu juga dengan shoutbox dan archive. ^^,. Tidak saya lihat apa-apa masalah disini.

Ruangan komen menggunakan pop-out dan juga comment moderation. Jadi saya rasakan terbaiklah. Tiada pembaikkan saya boleh cadangkan di sini. 

Mari kita terjah blog Pak Cek Biola!

2 comments:

Rozuan Ismail said...

TQ kerana sudi review =) tak perlu malu tak perlu segan.kita semua bermula dari bawah.Kalau saudara pon berusaha lebih,saudara dapat lagi hebat dari saya =)

Sebelum tu sekadar pembetulan.

nama saya rozuan ismail ,bukan rizuan ismail

saya meminati kuning dan merah.kerana itu background saya seperti itu.daun itu saya gemar.sebab ia unik dan cantik.

Arif Azmi said...

@Rozuan Ismail: Ya Allah.. Mintak maaf sangat2.. T.T.. Tersilap.. Ouh.. Kalau camtu baguslah.. :).. Sebab ingatkan random tadi..