Tuesday, July 5, 2011

Setelah sekian aku menyepi

Masa berlalu begitu pantas. Sedar ataupun tidak aku sudah meninggalkan dunia blog ini untuk sebulan lebih. Ada dua sebab.


  1. Aku malas meneruskan segmen review
  2. Aku ketandusan idea
Tapi jangan risau. Aku tidak pasti jika mereka yang menunggu giliran masih menunggu blog mereka di-review ataupun tidak, tetapi aku akan cuba mengulas blog mereka pada masa akan datang secara beransur-ansur. Tidak aku janjikan masa yang akan aku ulas bukan? :P. Kontrak yang telah dimaterai antara kamu dan saya tidak mutlak dan nyata, jadinya ianya terbatal serta merta. xP. Ini satu kelebihan pelajar undang-undang. Kami berhati-hati menggunakan perkataan di blog.


Bercakap tentang undang-undang. Saya sebenarnya di UiTM sekarang. Itulah sebab lain saya jarang menjenguk blog tak seberapa ini. Kamu pun patut tahu, sekali kita berhenti melakukan sesuatu, menjadi sukar untuk kita bermula semula.

Blog ini minat. Benar. Tetapi minat ini memerlukan komitmen yang tinggi. Saya perasan juga sesetengah blogger juga seperti saya. Masuk sahaja universiti masing-masing, jarang kelihatan blog mereka di-update. Itu sesuatu yang sukar dielakkan.

Tambahan pula aku terjebak dengan Tumblr. Macam-macam alasan aku berikan bukan? :). Tapi tak mengapa. Selepas ini akan saya ulas tentang pelbagai perkara yang sebenarnya menggangu fikiran saya. Malam ini saya hanya ingin menjelaskan mengapa saya hilang di arena blogging. Jika ada yang sudi membaca, saya ucapkan terima kasih. Ada juga yang membaca blog saya ini. :')

*Penggunaan aku dan saya tidak sepatutnya digunakan seperti di atas. Maafkan saya. Maklumlah. BM B+

6 comments:

Fizz Zoule said...

Selamat kembali bebelan sajaaaaaaaaaaaaaaaa!! :)

Arif Azmi said...

@Fizz Zoule: Terima kasih!! ^^,

cik rama-rama said...

duduk pun dye kat atas bloglist kiter..haha..lme sgt nyepi..hihi

farah syahidah said...

hekhekhek,

hanya mampu gelaaaak.

Arif Azmi said...

@cik rama-rama:
HAHA.. tula.. saya masih baca blog cik rama-rama.. ^^,.. mesti ada yang terkejut sebab tiba2 dah hapdate.. LOL

Arif Azmi said...

@farah syahidah:
HAHA.. gelak lagi! ^^,