Sunday, August 7, 2011

Terasa di Facebook.

Aku rasa kita semua pernah rasa benda ni kan? Tengah seronok layan facebook, tetibe.


Kalau status macam ni keluar. Mesti korang terfikir, siapa agaknya tu. Ni kira status relax lagi kan? Tapi kalau korang baru je habis cakap dengan dia. Memang terasa kan? Kalau korang jadi Perempuan Random yang comment kat atas pun, tak semestinya Lelaki Random tak cakap pasal kau. Ye tak?

Cuba tengok status bawah ni.


Agak-agak berapa orang boleh terasa?

So lepas ni, aku cadangkan kat korang, nak buat status macam ni. Tulis kat wall orang tu la. Takpun, tag terus nama dia. Kan senang? Tak perlulah orang lain terasa bagai.

Aku pun buat kadang-kadang status camni dulu. Sekarang aku cuba kurangkan. Kalau aku nak perli orang ke, nganjing orang ke. Terus aku tag dia. Senang. Takde orang terasa. :)


1 comment:

linda a.k.a ibusumaiyah said...

a ah..memangboleh terasa laa...nak-nak baru lepas cakap ngan kiter..tetiba kuar kat fb ... sentap gak...